پیشنهاد سردبیر

سایه سیاه قاچاق سوخت چند سالی است که بر شهرستان مرزی قصرشیرین سایه افکنده و طرح های مختلفی برای جمع آوری متخلفان عرضه خارج از شبکه سوخت با مصوبه شورای تامین اجرایی شده که در این رابطه از ابتدای امسال تاکنون ۶۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظا

کشف ۶۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی قصرشیرین  با اشاره به کشف ۶۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق (بنزین و گازوئیل) از قاچاقچیان در این شهرستان مرزی گفت: این میزان سوخت قاچاق تنها توسط ماموران انتظامی در اجرای طرح های گشت زنی و پاکسازی محلات آلوده با تلاش شبانه روزی کشف شده است.

سرهنگ ایمان مرادی اظهار کرد: همچنین در ۶ ماه اول امسال در مجموع ۲۸۰ دستگاه خودرو و ۵۳۸ دستگاه موتور سیکلت که حامل سوخت قاچاق بوده اند توسط ماموران پلیس انتظامی قصرشیرین توقیف و روانه پارکینگ شده است.

وی اظهار کرد: کشفیات ما امسال نسبت به سال گذشته روند افزایشی دارد به گونه ای که پلیس قصرشیرین سال گذشته ۴۰۳ هزار لیتر سوخت قاچاق را از قاچاقچیان سوخت کشف و تعداد وسایل نقلیه توقیفی در این رابطه نیز ۱۷۳ دستگاه خودرو و ۴۰۳ دستگاه موتورسیکلت بوده و این نشان از تلاش شبانه روزی ماموران ما در برخورد با پدیده قاچاق سوخت در این شهرستان است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین با هشدار به قاچاقچیان سوخت ادامه داد: مبارزه با پدیده سوخت و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در ایام باقیمانده سال است که با شدت تمام ادامه دارد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار به افراد هنجار شکن، ادامه داد: پلیس با رانندگان متخلف و هنجار شکن خودرو و موتورسیکلت که با حرکات نمایشی و خطر آفرین و همچنین تولید صدای ناهنجار باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان و خانواده ها می شوند برخورد قاطعانه ای خواهد داشت.

مرادی گفت: تخلفات بر اساس گشت های پلیس(انتظامی- راهور) و همچنین گشت کنترل نامحسوس و گزارش های مردمی رصد و برخورد قانونی صورت می گیرد و با رانندگان متخلف و هنجار شکن ضمن اعمال قانون، با هماهنگی مقام قضایی پلاک آن ها به صورت سیستمی در سامانه شماره گذاری پلیس راهور فراجا توقیف و وسیله ی نقلیه آن ها به پارکینگ منتقل می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.